Monday, November 21, 2011

Why me!!!!!

Salam all...huhu wassup!!
kekekeke...lama da x update blog..
many things happen...my sis engagement and marriage 
mmg tired la,tp everything happen according to our plan
I mean everything went well...maybe some problem occur but  we can manage it ..
mmg a lot of things u hv to do 4 this occasion,but I juz think that it's our responsibility as her sibling
luv my sis so .....damn much..hope she will be hepily ever after..
like cinderella,snow white....hehe apa lg erk...kekeke
I'm gonna missed everything that we've done
apa2 yang my sis can't done anymore once she became wife
huhu really going to miss everything..

Sekarang ni aku kat labuan
tukar haluan la kunun,huhu...try cari kerja sini
tp belum ada rezeki...huhu..sedih gakla sbb everthing x menjadi
kenapala aku ni ssh sgt dapat kerja..
so sad...sobsobsob
Juz pray for me I will get a job soon
hope so..

My sis E-day...with all of us

2 comments:

  1. himne unni! jangan risau at least sekarang kalo berjalan berjalan dengan satu family jugek.. hehe yang penting family first aite?? fighting unni!! don't give up.. peduli la urg2 d luar tuh..

    ReplyDelete
  2. kuikuikui...apa ya yuyut ni...teeeeheee

    ReplyDelete