Friday, April 15, 2011

Kembali berkhidmat tuk negara...teheee

Minggu ni aku da start da jadi guru ganti blik
sekurang-kurangnya bleh juga la tambah pengalaman lagi jadi cikgu
harap-harapla kali ni pohon kpli dapat la sangkut
huhu...banyak juga la pengalaman yang best masa kat binsulok dulu
sekarang ni ganti kat tahak plak...ok juga la sebab ganti kat sekolah lain
lagipun bleh tengok perbezaan antara kat binsulok & kat tahak
memang banyak perbezaan studentnya...
Jadi kiranya aku da berkhidmat kembali tuk negara setalah 3 bulan berehat
hahaha...berehat kunun...teeeheee

Semalam ada kejadian yang memang aku x sangka aku akan alami
waktu kat perjalanan balik dari sekolah,aku nampak ada keta kat tepi jalan
rupanya keta tu accident.. aku orang first yang nampak..
takut jugala mula-mula tu,tapi berani kan juga diri..
bila aku tengok orang kat dalam keta tu,dia dah berdarah2...baju dia pun habis penuh ngan darah
sian sangat2..cermin keta dia abis pecah...bila da ramai orang kg. keluar
barula ada orang yang bleh angkat dia keluar
nasib baik la dia msih bleh jalan lagi,so aku pun x la takut sangat sebab tengok orang tu
masih lagi bleh bercakap..

Tenet kat rumah sebenarnya x ok..sebab akhir2 ni cuaca memang x tentu
so,,,effect la kat tenet di rumah ni..
jadi boringla kat rumah...x dapat online
huhu...tawla orang yang suka mendownload cam aku ni
memang x bleh hidup tanpa tenet..
okla chow..

Hope I can go to Korea someday...my only dream

No comments:

Post a Comment